Re: [Forum] Distro optælling

From: Rune B. Broberg <mihtjel@mihtjel.dk>
Date: Sat Dec 11 2004 - 18:44:15 CET

On Fri, Dec 03, 2004 at 10:11:28AM +0100, Mads Kristensen wrote:
> Hej med jer.
>
> Ja, jeg ved godt at det her nok er et af de hyppigst tilbagevendende
> emner på linux/unix mailinglister, men jeg synes nu alligevel det er
> sjovt at få at gjort status en gang imellem... Så her kommer det store
> spørgsmål: "Hvilke distributioner benytter medlemmerne af AAUUG for
> tiden?". Man må også gerne være med selvom man ikke benytter Linux ;-)

Pt. på datalogisk institut ca*:

3 maskiner med Fedora Core 3
79 maskiner med Fedora Core 2
76 maskiner med Red Hat Linux 9
3 maskiner med Red Hat Linux 7.3
20 maskiner med Red Hat Advanced Server 3
4 maskiner med Solaris 8
4 maskiner med Solaris 9
44 maskiner med Irix (i forskellige udgaver)

Og helt sikkert en masse flere maskiner ud over de 233 allerede nævnt.

*: Vi er såmænd ikke helt sikre på om tallene passer. ;)

--
Rune B. Broberg
Feel free to GPG-encrypt email sent to me.          Keyid: 0x87CD3DBD