RE: [Forum] Hvad synes i om foreningen?

From: Martin Willemoes Hansen <mwh@sysrq.dk>
Date: Wed Dec 08 2004 - 10:54:13 CET

ons, 08 12 2004 kl. 10:18 +0100, skrev Thomas Wessel:
> [...]
> for at få alt indhold af en
>
> større tråd med, og jeg er nødt til at slette en del af indlæggene fra min
> inbox fordi jeg samtidigt får
>
> en masse spam og ingen plads har. Nogle gange har jeg forsøgt med blot at
> slette mailene og læse trådene
>
> fra arkivet, men arkivet lister dem altså heller ikke optimalt, f.eks. så
> bliver denne indtil videre
>
> lille tråd vist som to tråde i forummet. Jeg synes bare det er unødigt
> besværligt. Jeg savner et mere overskueligt arkiv/postsystem, hvor det er
> lettere at finde fra start af tråd til løsning.

Aha, jeg for også to tråde for dette emne i Evolution, måske fordi emnet
på dette e-brev starter med "RE:" i stedet for "Re:"

> Lækkert at der er så mange foredrag. Måske opfordre foredragsholdere til at
> følge op med noget skriftligt, der ridser foredragets indhold op, kortfattet
> opsummering. Måske blot i a4 størrelse til uddeling og til at lægge ud på
> aauug.dk.

Selve præsentationen lægges på hjemmesiden, når foredraget filmes vil
filmen også være tilgængelig på hjemmesiden.
A4-opsumering kunne man da godt tænke over.

> Det undrer mig at hjemmesiden ikke har fået en kærlig hånd endnu. Det er ikke
> fordi jeg bruger den til andet end arkiv, men der er nogle døde links og
> designet og opbygningen er ikke helt konsistent.

Skriv endelig en besked til mig om døde links, jeg er webmaster for
hjemmesiden så dem skal jeg nok rette.
Jeg har brugt, efter min mening, en masse tid, på at opdatere
hjemmesiden og flytte gammelt materiale fra AaLUG-hjemmesiden til den.

> Til den ekstraordinære generalforsamling i foråret var der snakke om
> forskellige former for arrangementer, en diskussion om hvorvidt hands on
> arrangementer giver bedre indlæring, hvilket jeg tror på. Efter min mening
> kunne det være rart med noget hands on.

Jeg selv synes også at praktik virker godt. Vi har haft et par "Hjemme
hos..."-møder hvor der har været god mulighed for at være praktiske.

Venlig hilsen!

--
Martin Willemoes Hansen