Re: [Forum] Hvad synes i om foreningen?

From: Henrik Brix Andersen <brix@gentoo.org>
Date: Tue Dec 07 2004 - 15:34:31 CET

Hej

On Tue, 2004-12-07 at 15:10 +0100, Martin Willemoes Hansen wrote:
> Jeg kunne godt tænke mig at vide mere om hvad i andre synes om vores
> forening. Her er et par spørgsmål.

Hvad skal resultatet af rundspørgen bruges til? Vil foreningens
bestyrelse anvende resultatet til planlæggelse af forårets program?

> Hvad savner du i foreningen?

Intet pt. Det er dejligt at se, at bestyrelsen har formået at trække
både eksterne og interne foredragsholdere på podiet, samt at dreje fokus
over på de områder, hvor Unix og Unix-like operativsystemer adskiller
sig fra andre operativsystemer.

> Gør vi noget forkert i øjeblikket?

Ikke hvad jeg ved af.

> Hvad bør vi arbejde mere for?

Et samarbejde med udveksling af foredragsholdere med BSD-DK, DKUUG,
SSLUG osv. synes jeg er vigtigt at sigte imod - men som jeg har forstået
det, er dette allerede i støbeskeen/begyndt?

> Hvilke arrangementer synes i vi skal have?

Foredrag som dem, der har været på programmet igennem efteråret, synes
at tiltrække et stort publikum. Lad os forsætte ad denne sti, hvis
muligt.

> Føler i at det er nemt at være aktiv i foreningen?

Definér "være aktiv"? Mener du om det er nemt at skrive til foreningens
forum liste? Eller mener du om det er nemt at komme i snak med andre
folk til vore arrangementer? Eller noget helt tredje?

> PS ovenstående er for min egen regning og ikke bestyrelsens.

Så spørger jeg igen - hvad er formålet med rundspørgen?

Mvh
Brix

--
Henrik Brix Andersen <brix@gentoo.org>