Re: [Forum] Distro optælling

From: Leif Rasmussen <leif@rasserne.dk>
Date: Sat Dec 04 2004 - 20:03:46 CET

Ja - jeg er så een af dem, der kun læser og følger med på
listen. Jeg vil dog godt lige, give mit svar på spørgsmålet.

Jeg har brugt SuSE Linux siden ver. 5.3 og har lige investeret
i SuSE ver. 9.2, som jeg bruger på min server og på min personlige
Laptop - en IBM X30.
Jeg har lige testet Novel Desktop Linux, men blev skuffet, da det jo
bare er en SuSE ver. 9.1

Jeg har en printserver, der kører Freesco ver. 0.3.2 på en gammel
Ast 133 Mhz laptop

Jeg har for 2 år siden undervist i Linux, og da brugte vi både
Floppix, Debian, Demudi, Mandrake, Redhat og et par stykke flere.

Mvh.
Leif