Re: [Forum] Distro optælling

From: Duncan Lithgow <duncan@lithgow-schmidt.dk>
Date: Sun Dec 05 2004 - 18:59:40 CET

Fedora Core 2

hej alle sammen, jeg er glad til at sige jeg er et nyt linux bruger og
har valget Fedora Core 2. Jeg kunne ikke installer Debian, og ville ikke
købe suse eller redhat. Indtil videre kør fc2 fint, det har bar været
mig som ikke kunne finde vejen rundt (det er mange ny koncepter som en
windows bruger har svært ved at finde forklaring på) - skal jeg prøve en
fc3 opgradering?

Jeg er fra New Zealand, men bor i Århus - dette kan i mærke på mit dansk :)

Duncan