Re: [Forum] Distro optælling

From: Morten Aaboe Jensen <morten@aaboe.net>
Date: Fri Dec 03 2004 - 23:57:59 CET

Mads Kristensen wrote:
> Jeg er skiftet fra Gentoo til Debian for nyligt. Jeg har brugt Gentoo i
> 3 år (tror jeg nok), men nu er jeg ved at være træt af at kompilere ting
> fra scratch, uden at få nogen hastighedsforbedring ud af det :-)

Ganske interessant, jeg synes oftere man hører om folk der skifter den
anden vej. Personligt har jeg altid syntes Gentoo lød som et stort
arbejde at vedligeholde - selvom det vel kan sammenligned med at
vedligeholde en BSD-maskine.

Jeg ville normalt ikke være specielt interesseret i at høre om hvilke
distributioner folk kører, men i dette tilfælde giver det også
bestyrelsen et bedre billede af hvilke områder vi måske kan have nytte
af at fokusere på.

Til sidst er der vel blot at tilføje hvilke forskellige operativsystemer
jeg kører, da det jo er trådens egentlige formål:

    Mac OS X
    FreeBSD
    Solaris
    AIX

  -Morten

--
Time is like a drug. It kills you if you have too much of it.
                                - Terry Pratchet, "Small Gods"