Re: [Forum] Distro optælling

From: Jesper R. Meyer <jrm@upthere.dk>
Date: Fri Dec 03 2004 - 12:24:38 CET

> Hej med jer.
>
> Ja, jeg ved godt at det her nok er et af de hyppigst tilbagevendende
> emner på linux/unix mailinglister, men jeg synes nu alligevel det er
> sjovt at få at gjort status en gang imellem... Så her kommer det store
> spørgsmål: "Hvilke distributioner benytter medlemmerne af AAUUG for
> tiden?". Man må også gerne være med selvom man ikke benytter Linux ;-)

Tja... Ud over en masse små test-installationer af forskellige
distributioner har jeg anvende RedHat 5+6 -> Debian -> Gentoo -> Ubuntu.

Pt. har jeg følgenden installetioner:
 - PVR kører debian unstable
 - Router/fw debian stable
 - 2 notebooks med Ubuntu (en stable rel. + en dev. rel)

Man kan vel sige, at Debin eller debian baserede distributioner...

/jrm