[Forum] Distro optælling

From: Mads Kristensen <mdk2@unispeed.dk>
Date: Fri Dec 03 2004 - 10:11:28 CET

Hej med jer.

Ja, jeg ved godt at det her nok er et af de hyppigst tilbagevendende
emner på linux/unix mailinglister, men jeg synes nu alligevel det er
sjovt at få at gjort status en gang imellem... Så her kommer det store
spørgsmål: "Hvilke distributioner benytter medlemmerne af AAUUG for
tiden?". Man må også gerne være med selvom man ikke benytter Linux ;-)

Nå, jeg vil starte showet:

Jeg er skiftet fra Gentoo til Debian for nyligt. Jeg har brugt Gentoo i
3 år (tror jeg nok), men nu er jeg ved at være træt af at kompilere ting
fra scratch, uden at få nogen hastighedsforbedring ud af det :-)

Så mit svar er: Debian (testing)

 - Mads