[Forum] Acrobat Reader RPM - prøv med google

From: Jacob Møberg <jacob.moeberg@oncable.dk>
Date: Thu Dec 02 2004 - 13:08:58 CET

Jeg har også haft problemer med installation af filen:

linux-509.tar.gz fra http://www.adobe.com/

Installationen forløb susccesful efter programmet mening men når Acrobat
Reader blev startet op fortalte programmet mig at der manglede nogle
filer og derfor ikke kunne forsætte.

Det løste sig i midlertid på anden vis da jeg fandt en RPM pakke jeg
kunne bruge. Prøv med google:

http://www.google.dk/search?num=100&hl=da&q=%28%22acrobat+reader%22+OR+acroread%29+5+rpm+linux&btnG=S%C3%B8g&meta=

Venlig hilsen

Jacob Møberg