Re: Sv: [Forum] Tips til valg af distribution?

From: ermo | Rune Morling <news@u7.dk>
Date: Fri Oct 29 2004 - 22:12:14 CEST

On Fredag, 29/10 2004, 20:26, Gunner sagde:

> Enig.

Tak for den moralske støtte :)

På den anden side: Morten var så venlig at genopfriske
min netikette (til skræk og rædsel for andre som måtte have trang
til at følge mit eksempel ;) og give sit bud på,
hvad forum-listen egentlig er beregnet til. Jeg kan skam sagtens se
fornuften i at holde signal til støj rationen så meget nede som muligt
med et øje på at holde forum at aauug.dk effektiv.

Mit indlæg var, som Morten så diplomatisk påpegede, ikke gjort til
genstand for en tilpas grundig afsender-modtager analyse, hvilket
obstruerede for modtagelsen hos nogle af listens medlemmer
(og fik mig til at fremstå som en klovn - pinligt! Tro det
eller ej, jeg fik faktisk en kammerat til at moderere indlægget
inden jeg sendte det.)

Havde jeg derimode postet til sådan noget som f.eks. listen
off-the-wall@aauug.dk, så havde sagen måske set anderledes ud.

Vil der i øvrigt være nævneværdigt administrativt overhead ved at
have sådan en 3. liste (udover forum og announce), hvor man kunne
få luft for sin (mere eller mindre velformulerede) retfærdige harme?
Så kunne man jo med god samvittighed abbonnere og skrive indlæg
ligeså tosset man lyster?

  /ermo