Re: [Forum] Social?

From: Martin Willemoes Hansen <mwh@sysrq.dk>
Date: Wed Oct 20 2004 - 11:46:10 CEST

ons, 20 10 2004 kl. 01:49 +0200, skrev Lars B. Ottesen:
> Ville lige først sige tak for et godt foredrag om SSH. Godt foredrag der
> omhandlede en del væsentlige ting om SSH.

Yepper det var et godt foredrag.

> Som tidligere nævnt er jeg jo ny her på aauug.dk, så kunne nu godt tænke mig
> at vide hvilken socialle begivenheder der foregår her I Århus...
> Syntes det kunne være interresant at møde nye folk og få venner inden for det
> felt man bruger til dagligt.
> Så hvis der er nogle fælles aktiviteter kunne jeg da godt tænke mig at høre om
> dem... :) Hørte om at der lidt besøg rundt omkring...

Gunner Carstens har startet en kæde af møder hvor medlemmer mødes hjemme
hos hinanden for at udveksle erfaring, inspirere hinanden og lære
hinanden bedre at kende.

Se mere her:
http://www.aauug.dk/igangvaerendeaktiviteter.html

Det er op til medlemmerne at starte et møde, hvis du har lyst vil det
være fedt.

Hygge!

--
Martin Willemoes Hansen