Re: [Forum] apt-setup

From: svend erik venstrup <svend@venstrup.dk>
Date: Thu Oct 21 2004 - 21:37:00 CEST

Dej

-[snip]-

> Hvad er det, du prøver på? At genskanne cd'erne?
> I så tilfælde, så prøv med `apt-setup probe' (se apt-setup(8)).

-[snip]-

Jeg prøvede at lave en "apt-get update":

-[Snip fra skærm]-
 debian-at-ibm:/home/svend# apt-get update
Err http://security.debian.org stable/main Packages
  404 Not Found
Ign http://security.debian.org stable/main Release
Err http://security.debian.org stable/non-free Packages
  404 Not Found
Ign http://security.debian.org stable/non-free Release
Err http://security.debian.org stable/contrib Packages
  404 Not Found
Ign http://security.debian.org stable/contrib Release
Err ftp://ftp.dk.debian.org stable/main Packages
  Could not connect to ftp.dk.debian.org:21 (194.192.187.79), connection
timed out
-[/Snip fra skærm]-

Det fik mig til at tro at der var noget galt med serveren, på debian.org.
Men jeg er efterhånden kommet til den konklusion at jeg har lavet en fejl i
opsætningen af apt-. Derfor prøvede jeg at bruge apt-setup for at genskabe
forbindelsen til en update server.

--
Hilsen/Regards svend-ev
mail: svend(at)venstrup(dot)dk