[Forum] Social?

From: Lars B. Ottesen <lbo.aauug@warp-speed.dk>
Date: Wed Oct 20 2004 - 01:49:17 CEST

 Ville lige først sige tak for et godt foredrag om SSH. Godt foredrag der
 omhandlede en del væsentlige ting om SSH.

 Som tidligere nævnt er jeg jo ny her på aauug.dk, så kunne nu godt tænke mig
 at vide hvilken socialle begivenheder der foregår her I Århus...
 Syntes det kunne være interresant at møde nye folk og få venner inden for det
 felt man bruger til dagligt.
 Så hvis der er nogle fælles aktiviteter kunne jeg da godt tænke mig at høre om
 dem... :) Hørte om at der lidt besøg rundt omkring...

 MvH Lars