Re: [Forum] Uha Mandrake !!

From: Keld Thomassen <mouseman@oncable.dk>
Date: Mon Oct 18 2004 - 01:46:31 CEST

Esben Nielsen wrote:

>De afhængigheder er mærkelige. Jeg ser lignende ting under rødhætte.
>Jeg plejer at tage chancen med
> rpm -e --nodeps <pakke>
>hvis den brokker sig for meget. Jeg satser på, at jeg har pakken ved
>hånden så jeg hurtigt kan geninstallere den.
>
>Esben

TAK!

Det er vist lidt risikabelt, er det ikke?
Jeg vil være ked af at skulle tilbage til kommandolinjen, 1990 er
forbi,, vi har 2004 nu. Der er vist ikke andet at gøre end at sparke til
mandrake eller finde en dist. som har bedre styr på tingene. Rent
mentalt så har jeg droppet Windows, så der skal meget til før jeg vender
om og går tilbage, men jeg er heller ikke meget for at skulle igennem 10
installationer af Linux-varianter. Jeg er glad for min Mandrake 10.0.
Langt de fleste ting fungerede fra start. Der er enkelte hængepartier
som USB-lydkort og scanner systemet jeg VIL have op at køre. Det går nok.

Keld