Re: [Forum] Uha Mandrake !!

From: Kasper Dupont <kasperd@daimi.au.dk>
Date: Sun Oct 17 2004 - 19:20:13 CEST

Keld Thomassen wrote:

> Helt ærligt - Hvis jeg nu var førstegangs bruger og ville optimere mit
> system (selv bestemme hvad jeg har brug for)
> så kunne jeg da meget nemt have trykket på ok til listen over det som så
> også skulle fjernes ifølge rpmdrake.

Hvis nu den havde slettet pakkerne uden at spørge dig
først, så ville jeg også mene det var uhensigtsmæssigt.
Men hvis du siger ja til at slette pakker uden at
kende deres formål, så lyder det for mig som om, det
er dig, der begår en fejl. Hvad ville du mene skulle
være gjort anderledes?

--
Kasper Dupont