Re: [Forum] USB Digitizer

From: Keld Thomassen <mouseman@oncable.dk>
Date: Thu Oct 14 2004 - 21:57:34 CEST

Hej Gunner
Jeg ved godt at det er lidt sent at svare

Jeg havde slet ikke noget kendskab til denne log ( og alle de andre som
var i det bibliotek )
Nu har jeg læst i den, og fandt ikke rigtig noget, for jeg ved ikke hvad
jeg lige skal kigge efter.
MEN - Der stod så meget i den log ( kunne godt have haft nogle
kendemærker for systemBoot og systemExit, så man (jeg) kunne få et
hurtigere overblik over hvor jeg skal kigge).

1. Bliver der skrevet i den log hver gang jeg laver noget?
2. skal jeg kigge i den log lige inden og lige efter jeg tilslutter min
USB-digitizer?
3. Må jeg slette gamle data i den - helt tilbage fra 28. august.

mvh. Keld