[Forum] Failed to start from Harddisk

From: Thomas Wessel <tlw@ofir.dk>
Date: Tue Oct 12 2004 - 10:28:29 CEST

Nu har jeg så kørt Linux i ca. 14 dag og mest bare pillet lidt, læst lidt på
linuxbog.dk. Men det er sket ca. 5 gange at den er frosset, dvs. alt frosset
på nær musen, musen kører rundt, men man kan ikke klikke på noget og de
tastaturgenveje jeg kender til giver ingen reaktion. Hver gang har jeg efter
at have ladet den stå lidt genstartet vha. reset-knappen, og hver gang har den
startet op uden problemer.

Men her til morgen startede den ikke op uden problemer!!! Den ville ikke boote
fra hd. Jeg har forsøgt med Suse cd #1 at vælge boot from hard disk men får
bare "Failed to start from Harddisk".

Skal jeg forsøge med "Rescue System"?

Jeg spørger for en sikkerheds skyld fordi jeg netop i aftes lagde en del data
over på den som led i at formattere min bærbare, og jeg vil meget nødigt miste
denne data.

Venlig hilsen
Thomas Wessel