Re: [Forum] mozilla 1.7 er forskellig

From: Keld Thomassen <mouseman@oncable.dk>
Date: Mon Oct 11 2004 - 18:42:42 CEST

Henning C. Nielsen wrote:

> Kan du ikke uddybe hvad der er galt evt. skærmbilleder?
> Jeg kan fint se siden i Mozilla Firefox 1.0PRE, og Mozilla 1.6.
>
> Jeg prøvede så at sætte skriftstørrelsen en tak op, og så kom siden
> til at se ud ad helvede til :)

:-) nemlig - ad hel...
Jeg ved ikke hvorfor dit indlæg ikke dukkede op hos mig. Jeg skrev selv
et indlæg et par timer EFTER dig, og der havde jeg ikke modtaget dit
indlæg. Men det var præcis det som var problemet. Den stod til mindste
skriftstørrelse 13, og da jeg fik den sat ned til 12 blev siden se-værdig.
Men der er stadig noget med tekst i boksene som ikke er 100% synlig, dog
læsbar. Underligt at det er sådan i ikke-ie-browsere.

tak for indlæget

mvh Keld