[Forum] USB Digitizer

From: Keld Thomassen <mouseman@oncable.dk>
Date: Sun Oct 10 2004 - 14:57:00 CEST

Hej, jeg har et Trust "Design & work tablet 100" digitizer til usb
indgangen. Men trust understøtter ikke andet end windows og ser ikke ud
til at ville bruge tid på en linux/unix/mac driver. Når jeg forbinder
den sker der ikke noget, ingen meldinger om at der er et ukendt usb
device sat til eller lignende. Skulle Linux ikke i det mindste
tilkendegive, at der nu er sat en enhed til som den ikke kender?
Kan den eventuel manuelt tilføjes som en sekundær pegeredskab/mus eller
findes der en general digitizer driver som kan håndtere penens
bevægelser og ikke dette bræts specielle funktioner - i stil med
"generic ps/2 mouse" driver?

mvh. Keld