Re: [Forum] i/aspell

From: Mads Kristensen <mdk2@unispeed.dk>
Date: Thu Oct 07 2004 - 20:55:01 CEST

I min emacs skal man bare gå op i menuen for at skifte til en dansk
ordbog (for ispell). Vælg Tools -> Spell Checking -> Select Dansk Dict
Når du efterfølgende starter stavekontrollen vil den checke dit dokument
efter den danske ordbog.

Hvis du ikke kan se punktet "Select Dansk Dict" i din emacs mangler du
nok at installere den danske pakke til ispell.

 - Mads