RE: [Forum] Installation af mus i SUSE

From: Thomas Wessel <tlw@ofir.dk>
Date: Tue Oct 05 2004 - 21:33:09 CEST

Hejsa

Jeg sendte faktisk dette svar allerede i fredags (inden jeg mødte dig til
oktoberfest, Kasper), men jeg var åbenbart kommet til at sende det til
aauu.dk, og opdagede først fejlen i dag.

Jeg har installeret X med KDE (eller KDE med X eller hvordan det nu er bygget
op), og den starter automatisk op i det. Alt ser ud til at virke fint, blot
ikke musen.

Du skriver at det er lettest at få den til selv at opdage musen, men hvordan?
Jeg har restartet og det er faktisk det bedste bud fra mig af :-) og det hjalp
intet.

Hvordan skal jeg gøre?

Venlig hilsen
Thomas Wessel