Re: [Forum] Corrupted MBR

From: Keld Thomassen <mouseman@oncable.dk>
Date: Sat Oct 02 2004 - 20:50:49 CEST

Hej
Jeg tror at du kan redde din MBR, der plejer at være en backup kopi af
den. Du skal boot'e på din W2K cd og vælge så du kommer frem til en
commandoline terminal, eller hvis du har en resque diskette kan du
boot'e på den. Det du skal frem til, er at få startet en fdisk. Den kam
startes med parametren MBR "fdisk MBR"

Da jeg ikke er helt sikker på at jeg husker rigtig, så søg eventuel på
google og Micrgrofts hjemmesider. Og prøv også et forum for windows, jeg
er ret sikker på at det vil give pote.
mvh. Keld