Re: [Forum] Installation af mus i SUSE

From: Kasper Dupont <kasperd@daimi.au.dk>
Date: Fri Oct 01 2004 - 19:14:15 CEST

Thomas Wessel wrote:

> Det er en ps/2.
>
> Er USB el. ps/2 lettere at benytte end den anden?

Med en moderne distribution burde de være ca. lige
lette at få til at virke. Men der er dog lidt
forskel på, hvordan man gør. Jeg synes dog først
du skal prøve, om du ikke kan få den til at selv
opdage musen, da det vil være langt det letteste.

Ellers går jeg ud fra, at du bare vil have X til
at bruge din mus. Har du allerede fået X til at
køre, selvom du ikke har haft nogen mus tilsluttet?

> For måske kan jeg let skaffe en usb mus?

For 135kr kan man købe en ganske udmærket optisk
Logitech mus, som både fungerer med USB og PS/2.

--
Kasper Dupont