[Forum] Installation af mus i SUSE

From: Thomas Wessel <tlw@ofir.dk>
Date: Fri Oct 01 2004 - 18:03:38 CEST

Så fik jeg min maskine op at køre med Suse, og det ser nydeligt ud. Dog havde
jeg ikke nogen mus i under installationen (!) og ved ikke hvordan jeg bagefter
installerer en.

Jeg har en Logitech M-S48. Det er den, tror jeg, mest udbredte mus med scroll
hjul, uden optisk, uden trådløs, købt ca. 2000, og den ses overalt.

Hvordan får jeg den installeret?

Venlig hilsen
Thomas Wessel

PS. Det er ret besværligt at bruge KDE uden mus, i hvert tilfælde for mig.
F.eks. tog det et kvarter for mig at finde ud af hvordan jeg skulle lukke ned
i går.