Re: [Forum] Saboterende fejl SUSE Pro 9.0 installation - Afklaring

From: Thomas Wessel <tlw@ofir.dk>
Date: Fri Oct 01 2004 - 00:13:49 CEST

Hejsa

Efter at have været til Martins glimrende foredrag her til aften kom jeg hjem
med nogle tips til at fikse mit problem, bl.a. Memtest86. Det ville jeg
faktisk have gjort tidligere, men udsatte det, da jeg ikke havde et
diskettedrev i maskinen og ikke havde Memtest på cd (troede jeg), udsatte jeg
det (også da jeg troede at fejlen måtte være pga. Partition Magic, som
(forhåbentligt) ikke kan ødelægge ram). Men jeg fandt ud af at det faktisk lå
på SUSE installationen, så jeg kørte den, og det væltede med fejl. Så jeg hev
den ene af to 256mb ramblokke ud, og testede igen, 3 passes uden fejl. Så nu,
ca. 1 time senere har jeg en SUSE maskine :-)

Så nu skal jeg til at lege med det.

God weekend fra
Thomas Wessel