Re: [Forum] Saboterende fejl i SUSE Pro 9.0 installation

From: Lars Erik Sørensen <lars_erik_soerensen@get2net.dk>
Date: Mon Sep 27 2004 - 13:03:03 CEST

man, 2004-09-27 kl. 09:12 skrev Thomas Wessel:

> Som sagt har jeg brugt den samme cd før uden nogen som helst problemer og den
> har absolut ingen ridser. Nogen Idé om, om jeg kan gøre noget anderledes?
Jeg har ingen forklaring. Et mellemkvalificeret gæt er et "slidt"
CD-drev. Prøv CDen i et andet drev- eller prøv et andet drev på
computeren.
Jeg kan sende dig et sæt 9,1 du kan prøve med hvis du er interesseret.
Blot send mig din adresse.
> Eller skal jeg blot forsøge med en anden distribution?
Det hører vist til "Friheden til at vælge..."

Venlig hilsen
Lars Erik Sørensen