Re: [Forum] tastatur problem

From: Keld Thomassen <mouseman@oncable.dk>
Date: Mon Sep 13 2004 - 19:10:02 CEST

Dennis Decker Jensen wrote:

>Det ligner noget, der er en fejlmelding værd. . . .

Tak for indslaget

Jeg har fået løst problemet. Jeg må selv tage en del af problemet på
mig, idet jeg via løsningen på et andet problem, sådan set selv er skyld
i dette problem. I opsætningen af tastaturet er der mulighed for at
vælge en layout-variant, og her havde jeg valgt "full" i den tro at jeg
så ville få adgang til de ekstra taster som tastaturet har: <www>,
<E-mail> og <Søg>. De andre varianter er Basic, Sundeadkeys, sundeadkeys
og nodeadkeys. "full" varianten havde ikke afhjulpet mit problem, så jeg
havde forsøgt videre med andre tilng og glemt at sætte den tilbage til
Basic varianten. Oh hvilket mareridt.

Men hvad er:

Sundeadkeys (med stort s)
sundeadkeys (med lille s)
nodeadkeys
basic
full

Jeg har ikke fundet noget i hjælpen som beskriver deadkeys.