Re: [Forum] TrådløstPCMCIA netkort der virker ud af b oksen

From: Henrik Brix Andersen <brix@gimp.org>
Date: Fri Sep 10 2004 - 11:19:18 CEST

Hej

On Fri, 2004-09-10 at 11:13, Martin Willemoes Hansen wrote:
> Jeg er på udkig efter et billigt og nemt tilgængeligt trådløst PCMCIA
> netkort som bare virker med Linux.
>
> Helt specifikt er det til Fedora Core 2, det skal være et 11Mbits kort.
>
> Hvis du har nogle gode anbefalinger er jeg lutter øre.

Linksys WPC11v3 virker med alle drivere der understøtter Prism2.5
chipsættet (orinoco, hostap, linux-wlan-ng, ...) - men det er nok svært
at få fat i en version 3 nu om dage.

Se http://www.linux-wlan.org/docs/wlan_adapters.html.gz for information
omkring hvilke 802.11a/b/g kort virker med GNU/Linux.

Mvh
Brix

--
Henrik Brix Andersen <brix@gimp.org>