[Forum] Gentoo installation

From: Niels Bech <mr.p@privat.dk>
Date: Thu Sep 02 2004 - 19:34:20 CEST

Hejsa

Jeg har nu endelig taget mig sammen til at proeve
gentoo linux og det har givet lidt problemmer, som jeg
haaber der er nogen der kan hjaelpe med at loese.

Jeg har faaet kastet gentoo paa boxen dog med lidt
problem omkring min sata disk.
Har updated system og world.
Har kompilet den nyeste kernel som system opdateringen gav
2.6.8-gentoo-r3

Jeg har rettet grub til og genstartet, men n[r systemmet er
fuldt bootet er min /boot partition ikke mouted ?
Jeg har tjekket min fstab og der staar det fint.

Er der nogen andre steder jeg skal kigge eller er det muligt
det er min grub.conf der er problemmer i ?

VH
Niels Bech