Re: [Forum] AALUG Social Event 2004 30/8, 31/8, 3/9, 4/9,

From: Marie Lund <marielund@post.cybercity.dk>
Date: Mon Aug 30 2004 - 16:38:23 CEST

Er der blevet foreslået hvor vi skal mødes og hvad vi skal høre og se?
Ellers har jeg et forslag. Jeg kan ikke finde det i festugeprogrammet,
men har fået denne personlige reklame-mail fra Nis:

---------------------------
Nis & Palle Trio er genopstået, nu med orkester og gæsteoptræden.

Vi spiller på:

TELEFONTORVET, TIRSDAG D. 31/8 KL. 17-19 OG 20-22...mindst.

Mød derfor gerne op til jazz og evergreens og lidt komik.

Var det noget at mødes på Telefontorvet kl. 20? - Hvis der allerede er
lagt planer som jeg har glemt eller overset, står de selvfølgelig ved
magt.

--
Marie Lund <marielund@post.cybercity.dk>