Re: [Forum] AALUG Social Event 2004 30/8, 31/8, 3/9, 4/9,

From: Martin Willemoes Hansen <mwh@sysrq.dk>
Date: Thu Aug 19 2004 - 21:37:31 CEST

ons, 2004-08-18 kl. 23:28 skrev Lars Erik Sørensen:

> Jeg må have smidt svend eriks brev ud ved en fejltagelse- så nu kender
> jeg hverken svend eriks ide eller ved om jeg med min forespørgsel vedr.
> hjælp til arrangement på Hornslet Skoleer på kollisionskurs...Datoerne
> antyder det.
> Jeg venter derfor med spænding på næste stykke af denne "tråd".

Svends e-brev:

------------

Hej til de sociale!!

Kunne det ikke være hyggeligt, at mødes på samme måde som sidste
år. Jeg synes at musikken var god, skal vi ikke frortsætte med
"Vi Unge Live", eller vælge et andet band. De har oven i købet
fået en sovekammer lummer saxofon med.

Fra:
http://viungelive.dk/koncerter.php

Har jeg hentet følgende:

Mandag d.30/8 Pustervig Torv kl.21-00
Tirsdag d.31/8 Pustervig Torv kl.21-00
Fredag d.3/9 Fatter Eskil kl.22.30
Lørdag d.4/9 Pustervig Torv kl.17-20

fuld tilfredshed og firserne er tilbage!

Umiddelbart ser det ud til at være to helt forskellige arrangementer,
jeg er selv nok mest til skole-arrangementet.

--
Martin Willemoes Hansen