Re: [Forum] Hvad hedder selve computeren?

From: Kasper Dupont <kasperd@daimi.au.dk>
Date: Thu Jul 22 2004 - 17:10:21 CEST

Marie Lund wrote:

> Men er det virkelig nødvendigt? Er det afgørende ikke mit chipset og min
> CPU? Desuden har jeg en mistanke om at min søster (som jeg har overtaget
> maskinen efter) har bygget den om i et eller andet omfang. Og så er det
> vel ligemeget hvad der står udenpå. Er det ikke?

Du har fuldstændig ret. Kabinettet er ikke afgørende.
Og maskinen kan meget vel være blevet samlet i den
butik, der oprindeligt solgte den, hvis den da ikke
er blevet skilt at og samlet igen siden. Hvis du kan
finde ud af producenten af motherboardet burde det
være langt mere brugbart. (Men jeg kan godt have en
mistanke om, at den medarbejder du talte med ikke
ved nok.)

> Jeg skal sådan set bare finde ud af om jeg skal bytte til et
> (enkeltsidet? dobbeltsidet?) PC100-modul eller til et dobbeltsidet
> PC133-modul. Suk. Prøver på SSLUG-NOVICE også.

Det bedste ville nok være hvis du kan finde nogen,
der har et modul du kan prøve. Men jeg tror altså
stadig mest på, at det må være et spørgsmål om at
du har brug for et dobbeltsidet modul.

Var dit gamle modul ikke et 256MB dobbeltsidet PC133
modul?

--
Kasper Dupont