RE: [Forum] Skaermoploesning, vistnok forkert driver

From: Thomas Wessel <tlw@ofir.dk>
Date: Thu Jul 22 2004 - 14:46:33 CEST

Jeg tog chancen og satte flueben ved 1024, trykkede finalize, save. Den gav en
warning
om at jeg skulle vaelge en lavere oploesning eller "prove the (...) is
correct". Der
stod endda at den ville starte op i 1024. Men efter genstart startede den op i
800. Naar
jeg i SaX2 kigger under Currently Configured Desktop staar den som "Desktop
1024x768
with 16 bit".

Jeg gik ind i Control Center under Size and Orientation for at se om jeg nu
kunne vaelge
1024, men det kunne jeg ikke.

Hmmmm. Jeg ved ikke lige hvad det hele betyder.

<karin_helge@privat.dk> =====