Re: [Forum] Skaermoploesning, vistnok forkert driver

From: Karin og Helge Christiansen <karin_helge@privat.dk>
Date: Thu Jul 22 2004 - 14:11:24 CEST

Nu har jeg uden at overdrive foretaget mere end 200 SuSE installationer så
jeg begynder da at være lidt skeptisk, men problemer er jo til for at løses.
Prøv det du selv foreslår, men du får næppe lov til at "save" uden test
Du kan roligt glemme alt om "risiko" i den forbindelse du kan altid logge
ind i textmode og køre "SAX" derfra.
Hvis det her foreslåede ikke virker så gå ind i /etc/X11/XF86, scroll ned
til section "Monitor" og lav din ændring der, husk at gemme, genstart

MVH