RE: [Forum] Skaermoploesning, vistnok forkert driver

From: Thomas Wessel <tlw@ofir.dk>
Date: Thu Jul 22 2004 - 12:41:57 CEST

Der sker det samme. Når jeg når til at trykke finalize og trykker test, så går
den i sort!

MEN,,, så prøvede jeg lige noget nyt. Bagefter at have genstartet gik jeg ind
i Color and Resolution og trykkede 1024, men fjerne fluebenet igen, sådan at
indstillingene var de samme, som da jeg gik derind. Alligevel gik den i sort,
da jeg trykkede test.

Dvs. at det ligner at det der test ikke virker ordentligt, dvs. at måske
virker indstillingerne alligevel, hvis jeg bare trykker save og genstarter.

Men skal jeg prøve at vælge Vesa 1024, 60hz, save og restart. Eller er det for
risky. Hvis det ikke virker og den ikke kan komme ind i X bagefter, så ved jeg
heller ikke hvordan jeg ændrer det tilbage.

<karin_helge@privat.dk> =====