[Forum] Hvad hedder selve computeren?

From: Marie Lund <marielund@post.cybercity.dk>
Date: Thu Jul 22 2004 - 09:46:31 CEST

Ih altså.

ITbutikkens salgsmedarbejder siger at han har brug for at kende
fabrikanten af min computer for at kunne rådgive mig om RAM-type. Han
siger det plejer at stå foran på kabinettet, men der står ingenting.

Men er det virkelig nødvendigt? Er det afgørende ikke mit chipset og min
CPU? Desuden har jeg en mistanke om at min søster (som jeg har overtaget
maskinen efter) har bygget den om i et eller andet omfang. Og så er det
vel ligemeget hvad der står udenpå. Er det ikke?

Jeg skal sådan set bare finde ud af om jeg skal bytte til et
(enkeltsidet? dobbeltsidet?) PC100-modul eller til et dobbeltsidet
PC133-modul. Suk. Prøver på SSLUG-NOVICE også.

;-) Marie