Re: [Forum] Skaermoploesning, vistnok forkert driver

From: Karin og Helge Christiansen <karin_helge@privat.dk>
Date: Wed Jul 21 2004 - 20:19:25 CEST

Hej
Jeg kender ikke din computer men en mulighed er
sax2 ->klik på + ved monitor -> change configuration -> properties -> LCD ->
1024 x 768 @ 60HZ
Hvis det ikke kører så prøv med 70HZ
Hvis det heller ikke kører så prøv det samme men vælg VESA som monitor. SuSE
plejer at være ganske habil til at få monitor til at køre perfekt men jeg
skal medgi´ at der til tider skal arbejdes lidt med det

MVH