Re: [Forum] Chipset

From: Torben Andersen <the.beauty@adslhome.dk>
Date: Wed Jul 21 2004 - 12:48:25 CEST

>Men i følgesedlen til min nye RAM står der bare lige præcis:
>
>"If only a portion of the Kingston memory is recognized, your system is
>probably incompatible with this memory module. Your system may have an
>older chipset that is unable to read the Kingston memory module
>properly."
>
>Marie

Ok, den har jeg ikke set før og jeg forstår det heller ikke ! Hvis
computerens interface med rammen virker, burde det hele da virke. Men
prøv evt. med en PC100 ram. Hvis du køber pr. postordre, har du fuld
returret indenfor en uge eller to, så du kan prøve det. Det gælder
iøvrigt at PC100 ram nu er dyrere end hurtigere.

MVH Torben