[Forum] RE: Forberedelser til Linux Installation

From: Thomas Wessel <tlw@ofir.dk>
Date: Wed Jul 21 2004 - 12:10:53 CEST

Jeg vidste ikke lige hvordan jeg skulle gøre for at beholde windows, så jeg
installerede bare Linux oveni. Jeg ser det næsten som en fordel, da det
tvinger mig til at bruge Linux og hen ad vejen blive fortrolig med det.

Mange tak ellers, Willemoes.

Desuden kan jeg fortælle at SuSE installationen gik fuldstændigt fejlfrit,
ingen problemer. Da jeg senere valgte at opdatere med en række patches kom der
dog nogle spørgsmål, som jeg ikke forstod, men jeg valgte at svare efter
bedste evne og tage chancen :-)

Jeg har desværre ikke nået at lege så meget med mit nye system, og i morgen
tager jeg til Bulgarien, så det må blive en gang i næste uge.

Venlig hilsen
Thomas Wessel