Re: [Forum] Chipset

From: Rune B. Broberg <mihtjel@mihtjel.dk>
Date: Wed Jul 21 2004 - 08:30:31 CEST

On Wed, Jul 21, 2004 at 08:24:59AM +0200, Marie Lund wrote:

> Men i følgesedlen til min nye RAM står der bare lige præcis:
>
> "If only a portion of the Kingston memory is recognized, your system is
> probably incompatible with this memory module. Your system may have an
> older chipset that is unable to read the Kingston memory module
> properly."

Det tror jeg også jeg ville skrive hvis jeg solgte flaky hardware ;)

Du kan prøve at se om du kan få nogen til at teste om ramblokken virker
i deres maskine - så kan du jo se om det er helt i stykker, eller om det
er din maskine.

--
Rune B. Broberg
Feel free to GPG-encrypt email sent to me.          Keyid: 0x87CD3DBD