[Forum] Forberedelser til Linux Installation

From: Thomas Wessel <tlw@ofir.dk>
Date: Mon Jul 12 2004 - 12:33:20 CEST

Hejsa

Efter at have fået et sæt SUSE cd'er fra et medlem hvis navn jeg har glemt :-)
(men tak) vil jeg til at gå i gang med at installere det på min bærbare 1ghz.

Jeg kan huske at jeg ved en tidligere installation fra Linux til Windows, hvor
partitionerne blev slettet, oplevede at der under opstart af computeren stadig
stod nogle ting fra Linux! Dvs. at på en eller anden måde var der stadig noget
Linux tilbage på computeren.

Nu tænker jeg, at hvis jeg vil lave en Linux installation så vellykket som
muligt, skal jeg så slette alt mit Windows først, rydde MBR (aner ikke om det
har noget med det at gøre) eller et eller andet?

Venlig hilsen
Thomas Wessel