Re: [Forum] ggv

From: Kasper Dupont <kasperd@daimi.au.dk>
Date: Sun Jul 11 2004 - 22:02:09 CEST

Marie Lund wrote:

> Forstår ikke helt - skal der stå noget i stedet for den lange streg?

Nej, den skal bare skrives som jeg har skrevet den.
Man burde have kunnet nøjes med user,wchan,pid,cmd.
Men af en eller anden grund er wchan søjlen som
default alt for smal. (Hvis nogen kender en bedre
måde at få ps til at bruge en passende bredde på
søjlen vil jeg gerne høre om det).

> Og hvad med mellemrum?

Jeg skrev nøjagtigt de mellemrum der skulle være.

> Hvorfor ikke?

Fordi lpr forventer en fil i postscript format,
hvilket ikke er helt det samme som pdf.

> Er det i orden nu?

Ja, tak.

--