Re: [Forum] ggv

From: Kasper Dupont <kasperd@daimi.au.dk>
Date: Sat Jul 10 2004 - 20:49:53 CEST

> Marie Lund wrote:

> Det er en netværksprinter. Brother HL-1470N.

Så kan det ikke være det samme problem som jeg har set.
Det jeg så lignede en fejl i parallelporsdriveren.
Så den fejl vil ikke forekomme på en netværksprinter.

> Fedora Core 2 her.

Det er ikke helt utænkeligt at se samme fejl i begge
tilfælde.

> Strace? Hvad er det? I øvrigt hævdede lpq "no entries", som om processen var afsluttet.

Prøv lige at køre den her kommando før og efter:
ps -A --forest -o user,wchan=WCHAN____________,pid,cmd

Og forresten lad os lige se hele outputet fra lpq,
den burde vist sige mere end blot "no entries"

> Bare ikke pdf-filer gennem ggv.

Muligvis der går noget galt i konverteringen. Jeg plejer
selv at bruge gv til at se ps og pdf filer. gv kan
udskrive en pdf fil eller gemme den som ps.

> For resten heller ikke samme pdf-filer med lpr fra kommandolinien.

Burde det overhovedet være muligt at udskrive pdf filer
direkte med lpr?

Og kunne du ikke lige prøve at sætte din mail klient til
at sende i tekst format. Det er lidt nemmere at læse.

--
Kasper Dupont