Re: [Forum] ggv

From: Kasper Dupont <kasperd@daimi.au.dk>
Date: Sat Jul 10 2004 - 18:37:00 CEST

> Marie Lund wrote:
>
> Kan I andre printe pdf-filer gennem ggv? Når jeg prøver, får jeg hver gang side et plus lidt af side to, og så går processen i stå. Er fejlen mon hos mig, eller er der nogen der kan reproducere den?

Hvilken printer bruger du? Jeg har set lignende problemer
på en Red Hat 7.1 maskine med en HP LaserJet 4 (så vidt
jeg husker). Det så ud til at være et kerne problem, og
udskriften fortsatte hvis man prøvede at strace på den
process der snakkede med printeren. Det var i øvrigt
ligegyldigt hvilket program man udskrev fra. Passende
store dokumenter ville altid give problemer et sted
mellem side 2 og 10.

I'd rather be a hammer than a nail.