Re: [Forum] Fordrag, lad mig stikke hovedet frem

From: Bjørn Henriksen <bjornkadri@bjornen.dk>
Date: Mon Jul 05 2004 - 15:35:18 CEST

On Monday 05 July 2004 10:56, Mads Toftum wrote:

> Vi har forsøg at køre noget tilsvarende under titlen "igang med linux" -
> det var ikke ligefrem nogen kæmpesuccess med det store fremmøde.

Jeg var en af de fremmødte til flere af møderne og synes jeg fik meget med
hjem om de muligheder der ligger for at lave dagligdags opgaver.
Bl.a pga de møder bliver det sjælnere og sjælnere at jeg skal have startet
windows.

Hvis foredag kunne kombineres med noget hands-on ville det blive endnu bedre.
Om fremmødet bliver større er jo svært at spå om.
Der er så mange områder der endnu ikke er dækket at jeg stadig vil smutte til
Århus til foredrag om desktop.

Aktuelt driller det mig at få video streaming ordentlig integreret. feks DR og
TV2.

Et par aftener om hvordan ens favorit programmer fra windowsplatformen kan
køre som "vindue" under linux kunne være meget spændende. Igen gerne med
noget hands-on. (vine eller andre muligheder)

En aften om IP-telefoni kunne også være spændende og for mig MEGET besparende
at få til at køre ordentligt. Det sidste ord er vigtigt. Hvis det driller ret
meget ender man med at tage "knoglen" som man plejer.

Det kunne være spændende hvis der kom en snak igang her på forumet om hvilke
fordele og ulemper de forskellige programmer har.

MVH
Bjørn