[Forum] Fordrag, lad mig stikke hovedet frem

From: David Nielsen <dnielsen@breakmygentoo.net>
Date: Sun Jul 04 2004 - 14:13:15 CEST

Efter som der ikke lader til at have været holdt fordrag i et stykke
tid, og jeg flere gange har brokket mig over at vi er inaktive her i
AAUUG vil jeg forslå at vi holder en serie fordrag om UNIX som Desktop
operativ system - jeg havde forstillet mig en slags "dengang, nu og den
snarlige fremtid" fordrag, og "hjælp jeg kan ikke kode... hvordan bliver
jeg nyttig i FOSS miljøet?". Baseret på min personlige erfaring og
observationer igennem flere år som del af FOSS miljøet.

Jeg skal nok stikke hovedet frem og holde disse fordrag, så længe der er
interesse i sådanne fordrag.

Jeg har selv brugt Linux som mit desktop system i mere end 6 år, og er
aktivt involveret i bl.a. GNOME og har tidligere været en drivkraft bag
Gentoo Linux bruger projektet Break My Gentoo og jeg har startet hvad
der anses for den næstmest brugte ikke-vendor patchset til Linux
2.5/2.6, Love-sources.

MVH
David Nielsen