Re: [Forum] Mozilla

From: Tue Abrahamsen <twoface@wtf.dk>
Date: Fri Jul 02 2004 - 16:30:08 CEST

On Fri, 2004-07-02 at 16:17, Dieter Britz wrote:
> Jeg fik det gode råd, at update min Mozilla. Jeg kør RH 8. Jeg dowmloadede
> Mozilla 1.7 som tarz fil, gik ind i root, og pakkede det ud. Det gik i
> et nyt directory som det skulle. Jeg læste README, og så kørte jeg, som
> der står, mozilla-installer. Det syntes at virke fint, dog hurtigere end
> jeg forventede. README siger, at jeg derefter skulle indtaste ./mozilla
> for at starte det op. Her fik jeg at vide, at den fil ikke findes.
> Hvad nu?

Uden at kende mozillas pakker, så vil jeg tro at det skulle være nok
bare at skrive 'mozilla' i en konsol. './mozilla' prøver at eksekvere en
fil kaldet 'mozilla' i den mappe du står i, mens bare 'mozilla' leder i
alle mapper i din $PATH.

--
Med Venlig Hilsen / Kind Regards,
// Tue Abrahamsen <twoface@wtf.dk>