[Forum] Mozilla

From: Dieter Britz <britz@chem.au.dk>
Date: Fri Jul 02 2004 - 16:17:26 CEST

Jeg fik det gode råd, at update min Mozilla. Jeg kør RH 8. Jeg dowmloadede
Mozilla 1.7 som tarz fil, gik ind i root, og pakkede det ud. Det gik i
et nyt directory som det skulle. Jeg læste README, og så kørte jeg, som
der står, mozilla-installer. Det syntes at virke fint, dog hurtigere end
jeg forventede. README siger, at jeg derefter skulle indtaste ./mozilla
for at starte det op. Her fik jeg at vide, at den fil ikke findes.
Hvad nu?

--
Dieter Britz, http://www.chem.au.dk/~db