Re: [Forum] Java problem

From: Keld Thomassen <mousemanly@oncable.dk>
Date: Mon May 31 2004 - 14:20:32 CEST

Jens Rohde wrote:

>Nu kender jeg ikke denne banks specifikke løsning, men i min bank
>(Sparekassen Kronjylland) har man f.eks. en løsning der godt nok ikke
>bruger Active X ell. lign. Til gengæld har man udviklet specifikt på den
>JavaVM der er lavet af MS til Internet Explorer. Så har man ikke en
>Internet Explorer har man lidt tabt. Måske samme sag kunne gøre sig
>gældende her?
>
>/Jens

Det håber jeg sandelig ikke for de skriver:

NetBank kan benyttes med følgende styresystemer:

      Windows 98 eller nyere
      Mac OS X
      Linux

Browser
NetBank kan benyttes med langt de fleste kendte browsere afhængig af
hvilket styresystem du benytter.

Til styring af NetBanks sikkerhedsløsning anvendes cookies, der er
krypteret. Derfor skal cookies være slået til i din browser.

Windows
      Microsoft Internet Explorer 5 eller nyere.
      Netscape Navigator 7
      Opera 6 eller nyere
      Mozilla

Linux
      Netscape Navigator 6.2
      Opera 6 eller nyere
      Mozilla

så det burde virke. Deres tester finder også at min maskiner er klar til
netbank, det virker blot ikke.