Re: [Forum] Java problem

From: Jens Rohde <jens@unix.dk>
Date: Mon May 31 2004 - 11:58:32 CEST

On Sun, 2004-05-30 at 09:29, Keld Thomassen wrote:

Hej Kjeld

Dine generelle javaproblemer kan jeg ikke lige gennemskue, så dem vil
jeg ikke kloge mig på.

> Det slutter ikke her. Jeg kan heller ikke komme ind på min netbank hos
> Djurslandsbanken. Har snakket med dem:
> Jeg har forhørt mig ved vores udviklingsafdeling, og kan oplyse at man
> hverken anvender Active X komponenter eller VBScript, i forbindelse med
> portalen.

Nu kender jeg ikke denne banks specifikke løsning, men i min bank
(Sparekassen Kronjylland) har man f.eks. en løsning der godt nok ikke
bruger Active X ell. lign. Til gengæld har man udviklet specifikt på den
JavaVM der er lavet af MS til Internet Explorer. Så har man ikke en
Internet Explorer har man lidt tabt. Måske samme sag kunne gøre sig
gældende her?

/Jens